15/5 2008

Så, nu har jag inte kört Evve sedan förra tisdagen.
Har inte mått riktigt bra + att snöhelvetet har varit framme.
Var lite snö kvar idag med, men det gick rätt bra.
På ons ska hon få snösulor.

Innan jag skulle köra och precis när jag stigit upp vid middag (jobbar ju natt) så ser jag att hästarna går i fel hage.
Jaha, dom har brakat igenom staketet. Dom har ju gott om hö, men det duger väl inte.
SÅ jag gick fram till Evve och tog henne. Sen tänkte jag, nej jag tar Rosanna först om nu Rosanna börjar springa när jag tar Evve lär hon väl slita armen av mig (hade inget grimskafft då).
Men Rosanna var ju en lögn att ta.
Suck, dumma hästar.
Evve rusade mot mej och slog bakut när hon rejsade förbi mig.
Sedan gick jag och hämta en spann och då kom dom tillslut.

Sedan körde jag Evve alla fall och det gick jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0