1/8 2009

Heeej!

Längesen längesen.

Jo, vi lever. Evve med.
Och banan har vi besökt utan bekymmer.
Dock är Evve nu halt på något ben från och till. Jag tror dock hon har erlichia. SKa till veterinären den 6:e aug och kolla upp henne.
Nu travade hon rätt bra sist jag körde henne, men jag vet inte...

Nu har hon gjort illa sitt fjärde ben också. Makalösa polle.
Så nu är hon lindad och omplåstrad. Hade finadyne hemma och gav henne. Ok hon har ingen feber men jag måste ha ner svullnaden.

Här är lite bilder. Har inte tagit så många.
Hon ser lite ledsen ut på den första och färskaste bilden. Hon är trött.


Kladdhäst. Var minst två cm djupt.................................



Hos Tomas på besök.


I hagen i Allamåla sommaren 2009


Mat finnes


Nu mera är dom tre och Evve har blivit en stor förebild för nykomlingen


Tingsryd i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0