TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Kalas i Stenudden...

Kategori: Allmänt

Hej hej hallå bloggen!

Natten som gick löpte på rätt smärtfritt. Ja, lite oroligt var det allt, men bättre än natten före.
Jag hade ont i magen och kände mig inte bra. Trodde jag höll på att få mag och kräksjukan, men det berodde nog på oro från min sida om dessa tre nätterna jag jobbat skulle gå rakt åt skogen.
Det magonda har släppt nu. Är bara VÄÄÄÄLDIGT hungrig.

Hungrig ja. Vi ska på kalas i Stenudden ikväll. Lite udda att dom har kalas på en torsdag, men dom hade fått för sig att alla var lediga.
Dom brukar bjuda på mat. Blir nog frallor. MMM, ska bli gott.

Hehe... vägde mig innan. Hade "bara" gått upp 2 kg i jul. Och 1 kg pendlar man ju mellan från dag till dag. Så nu när jag kommer igång med tränadet igen så ska det nog arta sig till vi ska resa (och till all framtid också).
Imorgon ska jag alla fall ut och springa. Problemet är bara att det har fallit en massa snö. Typiskt oxå. Får väl eventuellt sätta mig på motionscyklen.
en det är itne samma sak. Det är så ostimulerande.
Simhallen hade inte heller öppet.

Jag har beställt kläder från www.stylebird.com. Två linnen och en tröja. Hoppas dom kommer denna veckan. Har även beställt parfym från www.nordicfeel.se. DK NK - Det gröna äpplet. Sedan var den slut! Hehe, jag fick nog den sista. Fraktfritt denna månaden och den billigaste internetsidan med parfym som jag hittade alla fall.

Neee, måste duscha nu.
Luktar bajs! Rosanna är lös i magen ännu(!!) så jag fick tävtta henne. Blandade i halmen ordentligt i höet så hon får i sig det. Men då vill hon ju knappt ha höet heller (ensilaget).
Zeeke är det ingen fara med. Han käkar allt :-)

Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: