TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Måndag...

Kategori: Allmänt

Då så. Då var det måndag igen... Hur ska denna veckan ta sig?
Inatt blir det jobb.... Sedan är jag ledig fram till fredag. Då har jag hela framför mig med jobb. Det är såååå trist att jobba natten på helgen. Men det går säkert bra det med.
Jag hoppas för deras skull att det är lugnt och städat på jobbet nu.
Hade ont i magen förra veckan på grund av omstöndigheterna.

Mer denna veckan är att hovslagaren kommer på onsdag. Vet inte om jag ska sätta snösulor på Rosanna. Men jag gör nog det. Då försvinner nog snön ska ni se. Nu kan hon knappt gå alla fall. Livsfarligt!
Han kommer kring 10.

Sedan händer det nog inget i veckan mera.

Sitter här med min lille kisemis i famnen. Han håller på att bli busig för morgonen. Precis som han är varje morgon..
Jag ska snart lägga mig igen. Sova till elva tolv nånting så jag orkar vara vaken inatt.
Har bara varit ute och gett hästarna mat.


Ha de så bra!