TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Regn hela dagen...

Kategori: Allmänt

Ja usch, fy 17 vilket väder som det bjuds på!!! Blurk.
Men jag har sovit mestadels eftersom jag ska jobba inatt o tre nätter fram.
Mockat och cyklat på cyklen här inne. Det var väldigt jobbigt idag. Dels för jag är lite förkyld o dels för att jag inte vatt igång nu när Rosanna vatt dålig.

Hon äter sådär föresten... Rosanna. Men hon brunstar nu oxå så det kan bero lite på det. Har mätt hennes mage nu så jag har koll. Måste säga att det viktmåttbandet stämmer ganska exakt.

Usch, har fått blåsor under näsan. De e bara för jag har fått snyta mig i jobbets stenhårda hushållspapper. Glömmer alltid köpa näsdukar.


Nu ikväll var vi borta hos "Jörgrens" och kikade på dersas bygge. Fick en guidad tur inne i huset :-)
Oj oj oj. Vilket hus det kommer bli.
Jag ska nog få lov att ha bete där. Barnen tyckte det skulle bli jätteskoj!! Jörgen skulle ringa mig för det vr bara Aninka där idag. Fick nog jära var jag ville, men den där stora åkern kanske är för stor...... usch ja. Ännu en kostnad. Staket...


Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: