TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

30/8 2009 - Trött

Kategori: Allmänt

Hej

Har just kollat tillbaka lite på min blogg.
Oj vad man försökte bevisa för sig själv olika saker fast man innerst inne fattade att så var inte läget.

Jag är hemma själv just nu.
Har satt på ugnen för jag ska göra karré i bit. Ska ta ca 2 timmar.
Jag är själv. DOm andra är på fotboll
Har målat klart de svarta nu alla fall.
Skulle putsa fönster och sätta upp gardiner med. Men jag är inte riktigt hurken.
Får se. Kanske tar ett fönster. Det i tvättstugan.
Sen har jag två fönster där helt nya gardiner ska upp.
En jädra massa papper har jag som ska in i mina pärmar också.
Ja det är mycket.
Har fyra pollar som ska tränas med, alla fall en av dom.
Jag gör så gott jag kan alla fall.
Borde kanske inte sitta här, men jag väntar på ugnen och var tvungen att kolla farmville förståss. Gick med i farmtown också... Verkar kul det med, men orkar inte riktigt sätta mig in i det just nu.

Ne, kolla till ugnen nu.

hej hopp gummisnopp