TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

14/1 2009 - Träningsverk

Kategori: Allmänt

Har träningsverk i rumpan som fan. Har gjort en övning som tydligen satt där den skulle.
Ja, det gäller att ligga på hårt nu efter sjukdomen över jul och allt frossande.
Men jag tycker jag sköter mig fint!
Idag när jag vaknade körde jag först Evelina.
Sedan åkte träningskläderna på och det blev en tur via Havhult. 8,3 km är den rundan har jag kollat upp.
Imorgon blir det slingan tror jag. Fyra varv. Skulle igentligen bara tagit backen nån gång också. Men men.
På fredag blir det simning med Collan.

Sitter på jobbet nu och ska pysa in till den andra natten nu!

Hej hopp

Kommentarer

  • Anna (blogg Gullan86) säger:

    skriv en kommentar till mej där du skriver ner adressen till din andra blogg, kunde inte hitta den:) krama

    2009-02-07 | 03:46:34

Kommentera inlägget här: