TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

dkfjhgkjgh

Kategori: Allmänt

Kommer inte på nåt vettigt att skriva.
Ibland när jag går hemma så kommer jag på massor att det skulle jag kunna skriva.
Tankar som kommer upp....

I onsdags var jag i  Tyskland. Jag köpte mina älskade svenska cidrar. Sex flak = 48 kg. 50 kg var max last. Jag fyllade en kasse med kantstötta cidrar med. Billigt. 3,4 euro för ca 20-25 burkar. Alltså strax över 30 kr för allt sammans :-)

Lägger in lite bilder sen.

Gärat till fåren nere i Allamåla idag och flyttat dom. Skitmycket klöver. 

Till nästa år ska jag fråga Stockholmarna som bor vid Gerds om jag kan gära in nåt ställe där vid dom. Tomas tycker det är för små bitar, men jag vet inte. Jag ska kika på det. I så fall kunde jag plocka ner gäret hos Johans.

Nu slutar jag snart jobbet. Har svettats och frusit om varannat i natt.
Kollar på en dödstråkig film. Ladyhawk.

Idag ska vi flytta hästarna när jag vaknat. Dom ska ner till Johans. Lite närmre hem alltså. Men det kvittar för fåren är ändå nere hos Gerd och dom får vi titta till.




Favorithörnan på Calles (men nu har Bordershoppen precis lika mycket cider och bättre tillbud så det får bli bara de nästa gång).