TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Hur i hela friden???

Kategori: Allmänt

HUr ska jag hinna göra allt jag vill göra imorgon innan jag far till Malmö???
 
 
Jag vill träna (kommer inte hinna det förens onsdag annars... möjligen söndagkväll, men palla)
Jag ska sälja min bil kl 11 (hoppas)
Jag ska packa klart det sista, lär ändå glömma hälften
Hinna äta något..
 
Jag vill hinna sova. Hur ska detta gå? Slutar 8:05.
 
Får sova på tåget. Får se hur det blir med träningen. Ingen styrketräning alla fall. Fundera rpå 20 på löpbandet om jag pallar rengöra mina skor. Det blir jag alla fall svettig av.
Måste dock äta nåt innan annars svimmar jag. Är på jobbet och är just nu sketahungrig och jag glömde ta med en banan som var min tanke, och jag kan ite knycka nån här!
Och jag vill ju inte få håll sen heller då jag käkat för nära inpå.
Dilemma.
 
Men gud vad jag längtar efter Malmö. Var så längesen jag var där. Träffa Tessis alla härliga kompisar och festa. Brukar vara hur kul som helst.
Just det... Shopping in Malmö med skulle jag orka med. Bah.
 
Undrar om jag lever när nästa vecka är slut....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: