TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Jag är hög

Kategori: Allmänt

Skippat kaffe inatt på jobbet.
Drack en celsius. Såååå goda dom är. Väntar på att dom ska komma till Ica.
Jag är känslig för koffein så nu är jag rätt hög.


Lyckades sova sen. Sov till 12 då jag vakna av en motorsåg nån stans.

När Jens åkt till jobbet drog jag till Älmhult. Skulle hitta nåt till lördag att ha på mig och pressent till Tessi.
Fanns massor av fint på Trend house. Men jag blev måttligt depprinerad av att se mig själv i spegeln... mådde rysligt dåligt. Dallrig som en pizza. Kanske inte så konstigt med tanke på alla pizzor jag slukat på sistone. Alldeles för gott....
Men visst. Jag är igång riktigt nu igen och om, om, om, om man kunde äta lite nyttigare och lära sig äta grönsaker så kanske man inte sett ut som en deg....
Urk
På morgonen är jag alla fall alltid nyttig. Om det bara kunde hålla i sig fram tills läggedags med.

Nog skrivit om det. Jag köpte en stickad längre tröja. Hittade inga festkläder.
Provade även två fina nyårsklänningar dom fått in idag. Men nee. Jag såg hemsk ut.
Körde inom Teamsportia. Kikade edter tjockare löparjacka.
Dom hade craft för 799. Har en sådan jag köpte i Barkhult för en hundralapp (köper upp parier på tex auktion) och älskar den.
Dom skulle få wn från North bend med el vad dom heter. Men det vsr försenat med en månad eller nåt.

Handlade på maxi och systemet och fann även nåt till tessi

Solade inna jobbet. Somnade och vaknade till en oerhört passande låt (som vanligt nu för tiden, tecken....?)
Villen text! Hade aldrig hört den. Det var på dansbandskanalen ;)

Ne nu ska jag jobba vidare. Gick ej lägga in bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: