TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Nu får det f-n vara bra

Kategori: Allmänt

Tänker inte gå till Granada utan Jens. I vart fall ska jag inte ens dit om det inte ens hittar hem där i från sen.....
 
Ja, jag blir väldigt glömsk när jag dricker.
 
Ingen blev gladare än jag när han sen i alla fall kommer hem på morgonen efter jobbet. Fast då trodde jag det var natt, trodde han hade åkt hem från jobbet.....
Sen sov jag till klockan tre. Då säger han att vi ska på farsdagmiddag. Palla... Det hade han ringt och sagt på natten. Hehe..
 
Jaja, det var väl en trevlig kväll ändå. Catrin hade jag inte träffat på över 10 år. Hon berättade nog hela sin livshistoria där imellan. 
Granada var ju en historia för sig.... suck. Vilka människor det finns.
 
 
Nu har jag återigen intalat mig själv att "aldrig mer dricka". Så kom jag på att vi har personalfest. Men det är en 5:e dec så jag hinner väl ändra mig. Men jag kan ju försöka dricka med måtta.
Tycker det har varit lite för många sådana här tillfällen i år nu.
 
Nu sitter jag dessutom på jobbet och jobbar extra. Wiiiho.
 
Ha de gott.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: