TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Träningscykel!!

Kategori: Allmänt

Körde 20 min på cykeln idag efter mitt axel bröst tricepspass.
Svetten rann, men det är ju rätt gött föt då känns det att det gör nytta.
Gick bättre att cykla idag än första gången på 15 min.
Perfekt att det går att träna något reält pulshöjande så länge min fot är som den är.

Jag tycker att axlar och bröst är svårast och träna då jag inte riktogt har koll på vad och hur jag kan träna dem.
Blir oftast samma saker jag gör, men lär mig säkert mer med tiden!
Det kändes hyfsat bra idag.
La även in lite KB swing och sidoplanka med.

Imorgon vet jag ej om jag ska träna. Kanske bara cykla. Har en del att göra. Ska bland annat ta stygnen och där är jag rädd att såren inte ör läkta.
Sen lovade jag följa med Jens en sväng.


Så här får jag trampa på cykeln. Vända på trampan och ha den bak på hälen typ...
Bättre än inget.


Ensam på gymmet, då åker kameran fram ;)


Hann så här långt på 20 min lugnt tempo med en del motstånd lite då och då samt nästan bara högerbenet som jobbar :)



Och en på dom jag gillar mest :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: