TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

ALla hjärtansdag

Kategori: Allmänt

Kunde som vanligt inte sova inatt. Hade mycket i huvudet.
Sov i tvsoffan inatt dessutom. Var inte så bekvämt..
Båda sov där, med benen på varsitt håll. Var mysigt till en början.
 
Köpte frallor på Ica vid åtta och käkade frulle.
Sen så körde vi till Älmhult o Ikea o Maxi.
 
Huvudverken har varit jobbig idag och är än.
SItter på jobbet nu och det är inte många timmars sömn jag fick inatt eller på dagen.
FÖrsökte sova på dagen med det var hela tiden nåt som störde. Katten eller att det ringde på dörren.
Jag är så knäpp. När katten är ute är jag orolig att hon blir överkörd, när hon är inne vill jag bara att hon ska sova annars får hon gå ut.. Så jag har släppt in o ut, in o ut henne.
 
Sen kom Jens hem och då lagade jag mat. Var lite nere för jag ville sova, hade knappt sovit.
Men sen när han satte sig i soffan med mig samt när Erik hade kommti DÅ somande jag. Då var tv igång och dom pratade. Men då kände jag mih lugn.
Så jag sov typ en timme.
Sen var jag förståss ännu tröttare och mådde rätt kasst. Vi får se hur denna natt går och hur jag mår imorgon.
 
Ha d e gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: