TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Godmorgon :)

Kategori: Allmänt

Dessa två nätter har gått bra faktiskt. Men inte sovandet.
Igår provade jag 5 km löpning för att trötta ut mig. Men nä.
Idag körde jag backintervaller efter att ha tryckt i mig en proteinbar som jag ville förbränna. Skullat till gymmet men glömde att jag skulle till chefen och så då sket vi i det. Tar igen det när Jens kommer hem imorgon.

Som sagt, intervaller. Inte gjort det sen innan operationenen om jag inte minns fel.
Körde "bara" fyra i långa backen. Kändes ok. Regnade, men det är skönt.
Sen hem o lägg sig. Sovit lite. Ska äta nu sen kika på hockey. Har skickat ner Jens i köket till att laga frulle hihi. Snällt va?

Nähäpp.

Ingen ilska idag. Får stänga av det. För det handlade inte ens om mig, egentligen inte om nån jag direkt känner eller umgås/ts med hellor.
Känner mog glad!

Nehe.

Hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: