TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Helt sanslöst sjukt!

Kategori: Allmänt

Alltså, det här är inte sant.
Men alla dessa tecken som kommer till oss just nu. Hela tiden.
Nu kom det ett till mig.
Höll på att trilla av stolen när jag såg det här på datorn på jobbet.
Herre gud.
 
Kan inte riktigt säga vad det var. Men jag kan säga att det var en sak jag började fundera över i veckan. Inget som jag snappat upp nånstans eller så varken medvetet eller undermedvetet.
Bara ploppade upp i mitt huvud.
Sökte lite på denna sak på nätet just och fick upp ett datum som fick mig att tappa andan!
Tårarna fylldes på i ögonen, av glädje då alltså.
Jens sover nu, men oj vad jag vill berätta för honom. Så sjukt alltså. Jag sa denna sak till honom här om dagen och det vet jag att han kommer ihåg. Han kommer med att bli häpen!
 
Om jag bara kunde inse att det finns en andevärld och allt som den sidan säger till oss (mig) är sant och jag borde lyssna och leva där efter!!!!
Hela hela tiden ploppar det upp tecken!
Men detta alltså... Ja, jag kommer kanske att berätta närmre vad det var vid ett senare tillfälle. 
Jag borde vara glad nu över detta!
 
En annan sak som hände här om dagen som mycket väl skulle kunna ha en förklaring, men som jag inte förstår riktigt hur det skulle gå till i så fall... 
Det var att en sak som trillade ner. Den saken hängde UNDER en annan sak och ingen av dessa saker har vi rört eller använt sen i somras.
 
Jaja. Längtar tills jag kommer hem så jag får berätta detta för min fina!!! Kan bara betyda en sak <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: