TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Igår...

Kategori: Allmänt

Var inte riktigt kry igår, men ändå så lät jag mina nygamla vänner komma på besök.
Hade sagt det hela veckan, men eftersom jag varit kass så har det inte blitt nåt.
ALlt gick bra och vi hade jättetrevligt och skrattade jättemycket alla fyra.
Ögonen gick dock i kors när dom körde hem och jag däckade direkt i soffan. Pallade inte se farmen heller. Jens fick väcka mig hela tiden.. Båda gick och lade oss halv nio.................. hmm
 
Ska jag vara riktigt ärlig. Jag är så nervös över att umgås. Har liksom glömt hur man gör.. Så jag var lite orolig när dom kom och vi skulle vara helt nyktra. Med alkohol går ju allt hur bra som helst. Eller ja..
Men det gick bra ändå :-) 
Allt kändes naturligt så det var ju att oroa sig helt i onödan.
Vilka bekymmer va???
Men dom sitter i sen en viss person sa att folk gjorde sig till när dom sågs och att det var tramsigt osv osv osv. Dessutom fick jag aldrig säga fel saker för det lät så dumt.
Nu kan jag vara hur knasig som helst. Ingen verkar hata mig för det. Även om han säger att dom pratar om det sen när dom lämnat huset. Jaja, då får det väl vara så då, men då behöver dom inte umgås med en då och heller inte bjuda med en till Stockholm!
Bara för att den idioten är sådan så behöver inte alla andra vara det! Idiot!
 
Vi käkade alla fall "lite" cheesecake och pratade en massa medans tven var i bakgrunden. 
Längtar så till april och vi ska resa iväg!
FÅr inte glömma lägga in om ledigt bara!
 
Idag har jag tagit tag i mitt liv och röjt i källaren för vi ska till tippen sen och vi ville ha med det mesta av det vi ska slänga.
När jag nästan var klar kommer det förståss en spindel. En död sådan men den var fan lika äcklig den.
Men men, det blev färdigt alla fall förutom sopa och dammsuga. Sa till Jens att det får han göra sen för jag vill inte röra vid nåt som kan innehålla spindlar! Hehehe
 
Nehe, äta nåt nu, sen vila lite. Är inte 100% ännu!
 
Hej hopp
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: