TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Inte Sportamore denna gång

Kategori: Allmänt

Denna gången var det inte Sportamore som föll för mitt köpetvång.
Denna gång var det en annan sida som hette Keller eller nåt.
Det var enda sidan jag lyckades hitta Nikes Free 5,0 skor i rätt storlek samt som det inte verkade vara piratkopior.
Hittade en del för ca 500 kr med, men det är misstänkt billigt.
 
Kikat på dessa ett tag nu.
Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha rosa eller limegula/gröna.
Bidde dom gröna.
Kommer bli en färgglad klick på gymmet.
Kommer matcha hemskt dåligt ;-)
Ska ha dom inne till att börja med!
 
Hoppas storleken är bra. Man behöver oftast större i löpskor. Har provat dessa i herrstorlek innan. Tog en halv st större i dam då damskorna är smalare framtill än herr.
Igentligen skulle jag kunnat haft herr, flr dom satt perfekt tyckte jag.
Sen återstår det att se hur dom är att träna i, framför allt springa.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: