TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Nämen jag har klickat på Sportamore igen....

Kategori: Allmänt

Jahapp
Dom tjänar nog gått om pengar, det där företaget Sportamore.
Alla fall på mig.
Jag hatar deras massutskick av reklam, kan ju inte låta bli att gå in och titta. Tina, man kan välja bort att få reklamen...
 
MEN i alla fall så har jag länge kikat efter ett par nya träningsbyxor till Jens. Ja, han har förståss själv velat ha.
Men han har inte haft intresset av att kika efter någora så den äran har jag fått.
Dom jag kikat efter ett tag och som många andra killar har, har varit slut, men idag fanns dom.
Rea dessutom så jag klickade hem ett par samt ett par långa tajts till mig.
 
Här är dom, Jens adidas och mina Newline. Aldrig testat märket så vi får se hur dom sitter.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: