TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Yesterday

Kategori: Allmänt

Vad gjorde man igår förutom att vara livrädd??
 
Började dagen 6:30 med att stiga upp. Vi gjorde oss redo och drog till gymmet. Fokus denna onsdag var triceps och axlar, men slängde även in lite rygg.
Det kändes bra.
 
Sen blev det att kolla på lite hockey och skidor hemma hos svärföräldrarna då vi inte har trean..
 
När Jens åkte till jobbet tog jag en ganska lång promenad för att försöka bli trött så jag kunde sova. Men nix, det gick inte.
Kanske blev max 30 min sömn... Oroade mig samt störde mig på alla ljud.
Men det har gått bra att jobba inatt ändå. Hade en liten svacka vid 4-tiden.
 
Nu ska jag ta o hänga upp lite tvätt och damma av här lite kvickt sen så bär det snart hemåt. Ska försöka springa en runda direkt när jag kommer hem om jag orkar. 
SKa jobba inatt med. Tre nätter kvar, sen börjar jag jobba dagen fram till sista mars.
Henke han får allt stå ut med mig! Går säkert bra!
 
Hej hopp
#selfi.........
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: