TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Intervaller och TRX

Kategori: Allmänt

Idag har varit en bra dag på jobbet.
Allt har flutit på fint.

När jag kom hem var det bara att svida om till träningskläder och cykla ner till gymmet.
Jag hade först tänk att inviga mina nya skor på löpbandet.
Om det var skorna eller kroppen som gjorde att det kändes så otroligt lätt är frågan.
Körde 20 min. Värmde upp i sju minuter i "11-12" tempo, för att sedan gå över till intervaller i 15 tempo. Har typ vatt död i 14 tempo innan men det kändes så lätt så jag körde "i 15" i en minut och vilade 30. Kördr så några ggr sen halverade jag det.
Men var otroligt glad hur enkelt det var!!
Jag var klar lagom så jag kunde återhämta mig till TRXen. Döm av min förvåning så lätt övningarna gick där med. Fötterna passade och var stilla i banden med dom nya skorna, till och med den så kallade specialövningen började fungera!
Skitkul!

Nu har jag druckit smoothi med blåbär hallon och jordgubbar blandat med lite vatten. Kokade ett ägg med.
Jens dricker kaffegök och kollar när HV förlorar ;)

Hej hopp




Kommentarer


Kommentera inlägget här: