TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

LÖV

Kategori: Allmänt

Älskar mina skor idag med ;-)
Tror det här skulle kunna bli en skoblogg.
 
Nej skämt o sido.
 
Dagen började med två tungalass trädgårdsavfall mm till tippen, lite morgonfys eller vad man vill kalla det.
Där efter begav jag mig i full fräs till Osby. Som tuur var hade jag nästan kommit i kapp en bil och lättat lite på foten och låg väl i 100 på 80 vägen när jag mötte först en polis sen en till....
Gick lite fortare innan dess för jag hade lite bråttom......................................... :P
 
Hade träningsväskan med så efter Osby körde jag in på gymmet. Endast två personer där så den tiden är nog med rätt vettig att träna.
Körde bara lite squats, vader och baksida av ben tillsammans med rumpa.
Efter det blev det återigen löpbandet. Ville springa där så jag inte fick ont i benen igen. Ska hitta ett par bra löpskor innan det blir för mycket i skogen.
Körde ett tre fyra intervaller för att sedan köra backintervaller utan att öka farten. Heh, jag snarare sänte den....
 
Kändes skitabra.
Nu är jag hemma och väntar på att TRXen ska börja så man ska dit igen.
 
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: