TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Dagen efter....

Kategori: Allmänt



Personalfest igår. Var jättetrevligt. Var hungrig hela kvällen bara :)
Inledde med vollyboll för att sen fixa till oss, grilla och leka.
Jag åkte hem vid tolvtiden. Jens mötte upp i Ryd då jag åkte med en kollega dit.

Så här dagen efter (jag som aldrig blir bakis....) vill jag ge en eloge till alla mina vänner och bekanta som insety alkoholens gift och negativa effekter. Har själv läst lite artiklar här nu på morgonen och jag inser ju själv att man borde låta bli.
Alkohol och träning går inte hand i hand..
Jag ska vara stark idag. Inte trycka i mig skräpmat bara för magen skriker efter det. B J glassen som ligger i frysen ska ligga där till imorgon.

Har alla fall inlett denna dag med promenad. Har träningsverk i nacken och axlar sen jag tränade dom rätt hårt igår; biceps rygg och axlar. Sen har jag bränt mig i solen med så jag är lite öm här och var av det med.
Imorgon förmiddag ska triceps och bröst få sig en redig omgång samt ett löppass på det om jag pallar.
Förresten. Ska köra ett crossfitpass på gymmet nästa vecka. Dom kör det på förmiddagarna med PTn ibland och Malin sa till mig att det kunde jag testa. Får se om det är nåt för mig. Slipa teknik är ju aldrig fel.
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: