TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Naturell yoghurt....

Kategori: Allmänt

Ja det är inte gott.
Men jag ska i största mån undvika socker så gott det går. I vart fall tillsatt socker. Natruligt socker som finns i bär och sånt kommer jag äta och Ben & Jerry med ibland ;-)
Men ja, så häller jag i müssly med socker i istället ;-) Nej men det är Risentas müssly som jag verkligen vill rekomendera. Den är rätt hälsosam och den behåller verkligen krispigheten.
Jag har ju förståss köpt den med russin och sådant i.. Men det är för att få liiiite lite sötma alla fall. Behöver ju energi efter ett löppass med så det blir la lagom.
Min standardfrukost är alla fall två ägg, yoggi med mussly och ett glas vatten. Eller så blir det två ägg och ett stort glas smoothie.
 
Steg upp när Jens kom hem så jag var på gymmet ca kl 7. Körde biceps, rygg och axlar. Körde allt på en gång. Växlade mellan tre övningar.
Det blev väl ca 4-5 övningar var så jag var där en timme.
Kabelmaskinen var sönder på båda sidor nu så jag kunde inte testa en ny övning. Får ta det en annan gång.
Sen gick lastmaskinen med sönder, men lyckades "vaktmästaren" fixa. Det var bara länken som hoppat av.
 
Avslutade med lite lätta squats samt omvända curls så jag tränade underarmarna lite med.
 
Jag var så taggad så jag inte ens tänkte att det inte var nån musik ;-)
 
 
MEN, ja. Vad började mitt inlägg med? Jo att jag skulle försöka minska på sockret allt vad jag kunde. Ikväll blir det riktiga sockerbomber med slabbedask och cider och kanske en bit vitt bröd.
Hej o hå.
 
 
Ha de gutt!
 
Förresten.. vad hände med mina citat jag lade in?
Här är ett alla fall.....................
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: