7/9 2009

Evve har visat lite hälta. Jag kör inte henne nu.
Nu sätter hon ner alla fötter jämt och slätt så jag ska avvakta.
Blir inget premie. Blir aldrig som jag tänkt mig.
Allt är väl mitt fel. Körde alldeles för fort i våras på för hård mark.
Tänk så fint hon sprang. Tänk vilken känsla det var. Samma ställe var gång och hon tog i.
Nu kommer vi inte i närheten.
Skorna åker av hela tiden med............
Verkade som satan på ena foten. Jaha, skon hade trillat av efter två veckor så igår ömma hon när vi skritta och flytta henne från en hage till en annan.
Skodde henne idag. Vet inte vad det var med henne. Kunde först inte ta henne i hagen.
Min lilla häst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0