Pigg som bara den

Vet inte vad som flögit i Evve.
Hon har nog fått någon form av nytändnining.
Hon är jättepigg när jag rider henne. Det är förvisso bra. Men var kommer detta ifrån?
Är det för jag ändrat kraftfoder? Gått från pellets till müsly.
Jaja.
Vid hoppningen är hon het som bara den. Kontrollerbar men tar i som bara den.
Jag ska se till att få hjälp med den träningen snart igen.
Min hopptränare läser till veterinär och har full upp när hon är hemma med sina egna pollar.
I alla fall så ska vi kanske göra vår allra första "start" denna månaden :-D
OBSERVERA: KANKSE!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV vit om jag inte minns fel;)

2011-11-11 @ 12:16:22
URL: http://internationalshowjumping.se
Postat av: Caroline

SV tack:)

Ja sortimentet utökas hela tiden, är jättekul att kunna satsa mer och mer!

2011-12-05 @ 20:02:41
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0