1/1 2012

Så nu har även jag skrivit ner datumet och framförallt övat på att skriva 2011, oj 2012 :-)
Var ute hos Evve vid tolvslaget. Hon var rätt nervös innan på kvällen då jag kikade till henne. Tog undan skitarna i förebyggande syfte annars hade hon snurrat rundor i det och jag hade haft ett h-vete idag och mocka det. Har ju torv i boxen och det är ju redan krabbit o mocka som det är.
Men Evve stod blick stilla vid tolvslaget. Hon stod bara och kikade ut. Jag hade tänt så hon såg ju inte att det blinkade.
Dom närmsta grannarna skjöt inga raketer i år heller för den delen.
Sen brukar det ju skjutas en del på gården annars också så hon är nog inte så rädd. Vet som sagt inte varför hon verka orolig innan.
Idag har det annars varit sketaväder. Jag har varit dödstrött då jag inte kunde sova inatt så Evve fick vara i hagen hela dagen. Bra bantning det där...
Hittade föresten ett grant schabrak på My Horse (Växjö). Ska ringa dit imorgon så dom lägger undan det så hämtar jag det på onsdag när jag ska dit. Det är förståss en logga på det men vad jag har fattat det som så får man ha det nu igen(???) Jaja, vi tävlar ju inte våldsamt mycket ;-)
Hon som äger butiken är i varje fall så otroligt trevlig. Man får se till att ha gott om tid när man kommer dit. Dels för att prata med henne samt sen vill man ju kolla in alla snygga saker. Sen har dom ju ofta rea där på en massa granna saker!!
Nehe nu får det vara bra för detta inlägget.
Är tillbaks på mitt "gamla" jobb nu alla fall. Känns gott!

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, jag stod nog i den affären i 2 timmar och pratade en gång. haha. Hon är riktigt trevlig!

2012-01-04 @ 18:13:09
URL: http://saintinhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0