18/12 2008 - Kallt att köra häst

Ja, fy vad jag fryser om mina händer när jag är ute och kör Evve.
Tummvantar är det allra bästra, men dom vill jag spara tills det blir redigt kallt.
Idag provade jag att sitta på händerna, en i taget så jag kunde hålla i hästen med den andra. Det funkade hyfsat.
Här är inte ens minusgrader. Hur fasen gör dom i norrland där det är 10-20 minusgrader? Vad har ni för vantar??????
Körde alla fall Havemosse idag. Hon var barfota för jag trodde hovis kom i går, men han var sjuk. Men hon har MYCKET hov på framfötterna.
Här kommer färska bilder på tjejjen. Hon ser inte ut som en skidbacke lika mycket i verkligheten som på bilderna. När jag tagit korten så kika jag direkt. Stod o jämförde och kunde inte begripa hur korten kunde bli sånna. Jaja, hon blir säkert grann nån gång ;-)
Hej hopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0