13/1 2009

Ja, nu har jag varit lite kass på att uppdatera här.
Men det beror på att jag har varit lite sur på Evve.
Förra veckan närmare bestämt på måndagen(??) var hon helt tokig att köra. Bocka, vände (såg ett spöke igen) och höll på stupalöst.
Jag blev jätteledsen och tänkte släppa tömmarna, hoppa av och skita i henne. Sedan hade jag tänkt ringa nån med jävär och skjuta henne.
Körde henne sen dagen efter och då var hon mycket bättre.
Kört två gånger till efter det och hon har varit helt ok.
Igår körde vi om Godhult. Hon fixar rundan bra och snart kan vi nog köra en mil utan problem. Banan väntar runt hörnet. Bara hon skärper sig.
SKa köra henne imorgon igen. Nu är det ganska ok vägar, lite slippriga dock.
Hehe, pratade med hon som räknat på hennes foderstat. Hon trodde hon fick lite mycket mat så vi drog ner nästan ett halvt kilo på kraftfodret och oljan. Bara hon inte blir mager nu, men det tror jag inte.
Detta kunde ha varit hennes lilla överskottsenergilager. Ja, vi kan ju hoppas.

Nehe, snart jobb.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0