14/1 2009

Jaha, då hade man monterat på en hastighetsmätare på vagen. Gick i femminuterstempo enligt den.
Det tyckte dom på buke var söligt.
Jaha, kan den stämma? Jag tycker hon travar på rätt bra.
När jag tänker tillbaka på när vi började köra på banna i H-stad blev jag så paff när Ingrid värmde upp i bakvarv så snabbt. Jag kanske kör för långsamt då?
Ska be nån köra bak mig och kolla hur snabbt det går, annars får jag öka på lite till.
Det blir ju inget premielopp innan sommaren.
Fasen vad gött det hade vatt att göra det!!

Jaja, idag körde vi Havemosse. Fungerar bra med käkpinnen på henne. Hon har däremot blitt rödd för en massa småsaker den lilla fisen. Men inget allvarligt har inträffat än. Men hon var riktigt rädd för en gubbe som höll på med en stege bak en buske idag.

Nu ska det frysa på igen så nu blir det då ingen fortkörning.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0