2/1 2009 - Premiär Godhult

Idag var det 11 minusgrader när jag gick ut till hästarna i morse. Dom fick mat sen gick jag in igen och väntade på att dom skulle bli klara. Jag pallade inte vara ute i kalluften.
Jag gick och la mig sen igen när jag släppt ut dom.

När jag sedan vaknade var det dags för Evve att ta sin första sväng om Godhult. Hon fick ha tussarna i öronen idag.
Hon var rättså på tårna till att börja med, men var snäll hela nya rundan bortåt Godhult. När vi sedan svängde tillbaka mot oss i Allamåla fick hon för sig en massa fuffens.
Hon sparka tack och lov inte men hon hotade ett antal gånger den lilla fisen. Jag tror hon var trött faktiskt.
Men nu har vi avverkat 7 km så nu är det bara att fortsätta.

Har just vatt o redit på Rosanna och då tar jag alltid posten. I lådan låg det en anmälningsblankett till E3..... Men näää, det skiter vi nog. Är fortfarande lite småsugen på derbyt. Första inbetalningen är nu i januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0