Nu har jag slarvat

Ett tag sen jag skrev igen ja..
Har inte tränat dressyr för Birgitta på en månad(!!). Då det bara är varannan vecka missade jag förra gån gen för vi var på semester i Kolmården.
Imorgon är det dock dags för träning igen. Jag rider själv i gruppen så det blir ett hårt pass!
Jag passade på att hoppträna för Malin förra veckan. Det gick superbra fast vi höll på att slå dit mot slutet då vi kom lite knasigt på ett hinder. Men vi redde ut det.
Dock var Evve sådär nervös och ville inte hoppa igen hemma här om dagen när jag skulle träna. Jag hade låga hinder och började med att travhoppa. Mot slutet gick det bättre, men jag upplevde henne som stressad.
Tyvärr kanske det inte blir så mycket träning för Malin framöver. Hon flytta till Uppsala och plugga till veterinär. Hon sa att hon skulle åka hem var helg och att jag kunde rida då om jag ville.
Hade vatt perfekt om jag kunde fortsatt träna hela hösten och vintern för henne. Hon hade tydligen ridhus också. Det har jag helt missat........ hmm
Nedan kommer lite bilder från senaste hoppträningen.
Observera nu att vi båda är nybörjare, stilen på oss båda är inte den proffsigaste jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0