Vilat två dagar.

Evve har fått stå lördag och söndag.
Det har hon nog tyckt varit skönt.
Just nu går hon på bete hos Johan.
Idag red vi hem. Jag skulle träna lite hoppning för mig själv. Bara lite grann inför kommande träning för Malin på onsdag.
Jag hade ett litet kryss på en volt. Jag skulle försöka att bara hitta rytmen. Men det blev väl inte så jätterytmiskt. Malin får visa mig!
Men hon hoppade normalt idag alla fall.
Travade an på hindenra i början. Hon var inte nervös idag.
Sen hade jag ett till hinder på ca 60 cm som jag bara hoppade nåt språng på för att se hur hon kändes. Hon var lugn och fin!!
Denna veckan ser ut som följer:
Måndag (idag): Markarbete samt testade på några hinder.
Tisdag: Blir nog en tripp i skogen
Ons: Hoppträning
Tors: Vila
Fre: Skogen
Lör: Longering
Sön: vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0