10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag har en halgus valgus på bästerfoten som gör väldigt ont ibland.
2. Jag har åkt skoter till sjukstugan på Idrefjäll när jag gjorde mig illa i rumpan................
3. Jag har spelat fotboll i några år utan att göra ett endaste mål
4. Jag har opererad bort ett födelsemärke "i" ögat.
5. Jag har sett ett lodjur hemmavid samt att jag såg nåt lustigt hos morfar en gång.
6. Jag är livrädd för åskan.
7. Jag blir sjösjuk
8. Jag har jobbat svart en gång i tiden...
9. Jag tycker jobbets gran ser för rolig ut (((Kommer alltså inte på nåt annat)))
10. Jag slutar om en timme idag :-)
Lodiset utanför där jag bodde innan, 1 km från där jag bor nu..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kunde inte låta bli att skratta ang din fotbollskarriär :-)

2011-12-27 @ 20:22:34
URL: http://saintinhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0