7. En sak som aldrig får hända

Jag håller mig nig till hästvärlden nu. Finns massor av saker som inte får hända med allt annat också!
Aldrig att jag vill (vill väl ingen) finna Evve skadad i hagen eller i boxen.
Aldrig vill jag att vi ska förolyckas under en ridtur.
Tänker mest på hennes vägnar. Händer det oss något om vi tex är ute på en ridtur så bryr jag mig mer om henne än om mig själv!!!
Evve bröt benet, eller ja, griffelbenet, kring dom första dagarna när jag fick hem henne. Min dåvarande shettis sparkade henne.
Sen har hon kladdat och rivit hål på sina ben i olika hagar. Hon har väldigt dåligt läkekött och hon svullnar lätt.
Men allt har gått bra tack o lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0