Lite oregelbunden träning nu....

Känns som om det blir lite väl oregelbunden träning för Evve just nu.
Pay & Jump den 5:e feb får nog vara. Tyvärr. Men det är inte mycket jag hinner träna henne på ryggen inför det.
Kommer mer tåg. Dessutom fyller min systerdotter år då. Jobbar säkerligen också.. Brukar vara så.
Här om dagen körde jag henne en mil. Travade hela rundan. Inte annfådd ett dugg.
Märkte dock igår att hon fått ont i musklerna vid bringan. Man kan säg att det är den muskeln som sitter precis framför bogen och som löper upp på halsen. Har ju långbrösta (bred) på henne och sätter den så att den ska hjälpa till och dra i backar och sådant. Hon bet efter mig när jag tog där. Suck.....
Tror att bulorna på ryggen har blitt mindre. Ska få bort dom lite till innan jag rider.
Nedan en bil på Evve o min tränare.
Undvik mina hål på sockorna..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0