Inget nytt

Inget nytt med Evve. Har snart vilat i två veckor. På måndag ska jag prova att rida henne.
Denna veckan har hon förutom massage med liniment på knäna, fått fötterna vidgjorda, fått nya skor på framfötterna och fått behålla dom gamla på bak.
Hon var jättesnäll att sko bak idag! Det är så jäkla tungt i vanliga fall men idag gick det bra!
Idag har jag beställt ett HW regntäcke samt ett täcke på 100 gram från HW som man kan fästa under om man vill det. Även beställt ett tillhörande halstäcke.
Just det, ett flugtäcke med avtagbar hals även det från HW köpte jag med. Det var rea på det.
Följande saker har även inhandlats i veckan: Ett par jeansridbyxor från Horze, ett par röda ridbyxor från Catago, en blå piké från från HV Polo samt ett brunt schabrak även från dom. (My Horse i V-jö hade facebookrea på allt från HV polo - 50% näramare bestämt)
På Citygross blev det en blå jacka från Mountain Horse, blå/gul grimma och grimskaft, ett snyggt blå/rött schabrak från Källquist/Protector, ett nytt spå som går att hålla i handen.... samt två par strumpor. Det var nog allt. Nu ska jag inte köpa mer saker till Evve på ett tag. En säkerhetsväst skulle jag ju ha, men jag får rida i den som finns här så länge.
Bild: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150440160697656&l=d1a87537d2

Kommentarer
Postat av: caroline

SV ja det har jag:) www.tophorse.se är adressen

2011-09-24 @ 17:38:06
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0