TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Ger upp snart...

Kategori: Allmänt

Jag ger snart upp.
Så fort jag skaffade egna hästar så har allt bara gått fel.

I en annan tråd rabblade jag upp allt som hänt sedan jag fick hästar till denna gård!!!

Efter det sista som hände borde jag väl fattat att jag inte skulle ha med hästar att göra!
Allt har varit tecken på att jag inte är en lämplig hätsägare, att jag inte skulle skaffa mer hästar!!

Det mesta går snett i mitt liv just nu!
ALLT känns det som.

Man kan inte bli mer än depprimerad!

Men det är bara att bita ihop!

Snart kommer veterinären och det är bara att betala och se glad ut och hoppas att detta var "sista gången" en olycka sker på detta stället!

Jag menar 2 dyra sjukdomar/skador 1 månad efter varandra var inte riktigt vad jag räknade med.
Ok, finns självklart buffert för oförutsedda händelser, men hur jädra kul är det????

Skulle hållt mig till stallet där jag jobbade istället. Men när jag var där så ville jag ju ha detta som hobby istället..

Kommentarer

  • Tessy säger:

    KRAMAR!!!

    2008-04-28 | 10:35:21
  • Mamma säger:

    Jag håller tummarna att allt går bra.
    Du har en enorm energi med dina hästar. Eftersom det är din stora hobby hoppas jag du klarar att bita ihop.
    Är den något jag kan göra.
    Jag säger som Tessy: Kramar!!!

    2008-04-28 | 12:11:03

Kommentera inlägget här: