TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Hingstvisning

Kategori: Allmänt

image20
Idag har jag och mamma varit i Halmstad på hingstvisning och lite trav.
Följande hingstar var på plats och visades upp:

Egon Lavec
Hövding Lavec
Skogans Orlov
Up fron Larry
Quite Easy
Gidde Palema (han som är på bilden här ovan)
Center Field

Olimede och Torvald Palema skulle också visas upp men dom var på annat håll.

Jag fastnade för Up Front Larry. Han var himla fin och verkade ha ett härligt psyke.
Center Field som jag gillat innan var inte så vacker. Benen såg hemska ut och det verkade som om han har trampat igenom. Han var rätt uppskavd på kotorna bak.
image21


Dom övriga kan ni kika på här --> http://www.pixbox.se/alb763433

Pratade lite med Hans. Han körde lopp med Sofia Lo. Ett p22 lopp. Hon hoppa på upploppet med en pengaplacering klar.

Föresten, Loket parkerade bredvid mig och mamma. Jag bara pekade och sa, åh där är Loket utan att tänka. Han bara log, hälsa och kolla så det gick att öppna bildörren utan pro

Nu ska jag sova. Jobb imorgon igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: