TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Mitt lilla nyförvärv :-)

Kategori: Allmänt

image15
Denna lilla supersöta polla ska bli min!!!! Det är inget aprilskämt. Hon kommer någon gång i april skulle jag tänka mig! Bilderna har jag knyckt från uppfödaren. Sorry....
Hon heter Evelina. Hihi.
Kanonstammad liten flicka e: Fast Photo u: Emilia Nips.
Här är en bild hennes pappa.
image16
Med henne tänkte jag tjäna några extra pengar till matkassan. Neee, skämt och sido. Visst är det roligt om det skulle gå vägen, men främst ska detta vara min hobby och jag kommer inte att resa land och rike för att få tag på pengar.
Nä, hon ska få ett bra liv. Tävla om hon tycker det är skoj och håller till det. Sedan är ju som sagt stammen inte heller fy skam så några föl kan hon säkert också få i framtiden om jag vågar mig på det.
Först och främst är det alla fall premielopp som väntar. Sen är det ingen brådska ut på banan!
Vi ska lära varandra. Ska bli så skoj!!
Längtar tills hon kommer hit!
Hon finns i Boden av alla ställen!
image17

Kommentarer


Kommentera inlägget här: