TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Mystur i skogen :-)

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit med Ann-Louise hos hennes hästar.
Vi tog en liten tur i skogen. Jag red lite barbacka på hemvägen. Balansen är lika med noll så jag höll på att trilla av :-)
Vi stannade på en äng. Där släppte hon sin ena häst lös så den fick beta medans vi höll den andra (går ej att fånga annars). Vi åt russin och äpple och drack vatten.
Vädret var underbart och knotten galna. Stora jäkla knott som surrade i ansiktet. Annars var det bra.
Mysiga fina ridvägar hon har hemma hos hennes föräldrar där hon har pollarna.

När jag kom hem så lagade jag mat. Det blidde Currykorv med ört och ost potatismos. Det var helt okej.
Sedan tog jag en promenad runt dammen med Rosanna. Dom andra hästarna var galna.
Nu ligger den ena gåsen på ägg för det simmar bara en gås där nu. SUCK O STÖÖÖÖN!
Efter jag gått med henne så gav jag dom mat.
Sedan sprang jag "Havemosserunda" och rundan ner bak Lottas och bakom Kenneths hus. Vägen är förstörd på ett ställe och det kommer aldrig att göras i ordning. Synd det.
Det var skönt att springa idag. Inte alls jobbigt.

Nu sitter jag på jobbet ska snart se film.

Lite bilder från dagen.

Zino

image27

Blenda

image28
image29

Rosanna
image30