TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

A-tillägg YEEEH!!!

Kategori: Allmänt

 Jag har legat och sovit.
Först drömde jag en mardröm om grannen här borta. Blev jagad av honom.
Sedan drömde jag om att vi skulle koppla på släpet. Vakna inom kort och då kom Ann-Louise som skulle låna mitt släp faktiskt. Ljuset funkade inte. Blitt nåt allvarligt fel med kontakten. Vi ska köpa nytt för inte ens Fredrik fick ihopa det.

Snart ska jag iväg och jobba. A-tillägg inatt. Skönt det. Skulle jobbat måndag också, men då tog jag ledigt eftersom jag ska till doktorn på tisdagmorgon med mitt knä. Läkarn kan säkert inte känna något så jag får väl tid till röntgen igen. Ännu en väntan... Men jag hoppas att det är helt. Men då får jag leva med att det gör ont, alldrig kunna träna mer än löpning då det inte tål påfrestning (gör ont som fan) som till exempel kickbox, pump eller vanliga gympa pass.
Ska nog annars prova gå på ett gympapass i Härlunda gympasal o se om det verkligen inte heller går.

Ha de bra.