TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Massor att skriva

Kategori: Allmänt

Ja, igentligen har jag det men har inte haft tid.
Har en del skoj att berätta och en del tråkigt att berätta.
Kan ju alltid sätta in lite bilder på bilddagboken.se dör jag också heter tinafinis så hamnar dom på rätt dag.

Idag har jag inte gjort mycket. Sovit då jag jobbat natten. Förkylning samt träningsverk flög på mig inatt. Träningsverken beror på att jag var och hämtade hö igår och jag bärde inte alla balarna själv i släpet och på plats här hemma. Hårdprssade balar...

Helgen har varit helt underbar med årets första dopp och allt. Vi har ätit alla våra mål ute och vi grillade torsdag, fredag och lördag.

Imorgon ska jag till vårdcentralen av någon anledning. Jag ska ta blodprov (HB) samt blodtrycket. Livrädd för blodprovet. Hoppas det bara är ett stick i fingret annars svimmar jag, även om stick i fingret  med är läskigt. Detta är nåt jag fått för mig nu på senare dar.
Proverna är inför operationen som blir någon gång i år. Den är jag med livrädd för. Med det jag är rädd för där är att jag ska spy efteråt och vara bakis i en hel jädra vecka som jag var sist.

Nej, läggedags.

hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: