TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

1/1 2009 - En ny början

Kategori: Allmänt

Avverkat en otroligt rolig nyårsfest hemma hos oss igår/idag.
Ni får kika in på bilddagboken eller facebook för att kika på bilder där i från.
Inga nyårslöften avvlagda, skulle väl vara att skriva här.
Igentligen hade jag velat skriva en riktigt dagbok och verkligen skriva ner mina innersta tankar. Nån kan hitta den och läsa den.
Samma sak här, nån lläser väl kanske mina inlägg.
Varför skriver man då blogg? Vill man att folk ska veta allt om en? Tydligen...

Jaja, får se hur länge jag skriver.

Året började bra.
Det var omöjligt att få iväg sms så personerna i fråga lär väl ha fått X antal av samma sms av mig. Jag fick 4 st som var samma av en.
Fick i mig lite av den dosen jag behövde så att säga. Är glad över det, men samtidigt lite smått frustrerad...
Ja, vad mer ska man säga.
Festen höll på till halv 7. 
Hästarna var livrädda vid tolvslaget och jag hade lite extra att mocka på morgonen.

Nehe. Nu har jag skrivit klart för idag.

hej hej