TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Du gick när jag kom

Kategori: Allmänt

Du lovade att inget skulle komma i mellan. Var ju länge det höll..
Jaja, det är väl nåt som gnager.
Jag klarar mig nog. Men visst, jag är faktiskt lite ledsen över det!!!
Idag tänkte jag alla fall gå och hälsa men då stack du innan jag han fram.


Idag kommer Sara och Martin med familj och hälsar på. Tänkte vi skulle fika och lite sådant då jag har jobbat och vi inte hinner handla. Men jag ska försöka slänga ihop någon form av mat med :-)

Igår målade vi hela dagen. Vi målar alla byggnader. Eller ja, jag har väl inte hunnit göra så mycket ännu, men det hinns nog med det med! Vi rensar även ogräs för tredje gången på den nysådda gräsmattan. Det blev lite misslyckat för det var gamla frön....
Idag ska det regna så det blir nog kanske inte så mycket målande.

Sitter på jobbet nu.
Ska städa en toa och sen ska jag hem!
Ha de gott...