TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Husvagn :-)

Kategori: Allmänt

Nu har jag blivit så nostalgisk :-)
Köpt husvagn!!! En från 80-talet också.
Ååååh vad jag saknar vår gamla Sävsjö, men denna Kabe är också jättefin!

Alla tror säkert det var min idé att skaffa men det var det INTE!
En Kabe smaragd 540 med ett exakt lika dant tält som vi hade till Sävsjön. Fast det visste jag inte om. Såg att tältmattan var precis samma. Grå med lite färgade ränder på kanten. <3

Nu sitter jag på jobb.
Skulle se "Fallet" men blev avbruten. Får se det via nätet och hoppas min dator pallar det!


Idag har jag ridit Rosanna också. Efteråt lyfte hon på svansen. Jag gick bak och kollade... rannn var. Hon ser hemsk ut i svansen. Usch, hoppas verkligen inte hon har ont.

Ne, nu skriver Johan här till mig. Får väl ta o va lite "social" ett tag via msn innan dom ska sova eller fortsätta med sitt Wowande! Fast de e tur att dom gör det :-) Dom kan ju samtidigt chatta med mig ett ta in på natten . Tessi o Johan.
Tessi skulle ha fest snart föresten. Hon fyller ju år.