TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Kunde inte sova

Kategori: Allmänt

Idag när jag kom hem kunde jag inte sova.
Låg och vände mig. Frös om fötterna var varm upptill.
Jag låg och lyssnade på minsta ljud. Kunde stoppa i hörproppar men det gör så ont.
Tillslut gick jag och pissade. Sen råkade min nagel gå upp. Så då gick jag ner och klippte den.
Tomas skulle åka o plöja så då körde jag han till trakton. Sen blev jag ståendes där ca 30 min eller nåt för han skulle laga den lite. Jag fick hjälpa till och lyfta och lite sånt. Så det var nog meningen att jag inte skulle sova..................

Sen åkte jag äntligen hem igen och försökte sova. Somnade kanske vid ett. Låg i sängen till fem.
Usch, hoppas jag kan sova imorgon.

Jag mår inte riktigt bra. Vet inte vad de e med mig. Mycket som snurrar i huvet ibland. Men jag gör allt jag kan så allt går alla fall framåt.

Längtar alla fall till onsdag. Då ska ja o Sara på This is it i Kstad på bio. KOmmer nog gråta en del.........................


nu ska jag arbeta vidare här.
sätter väl på en film.

hej.