TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

11/8 2009

Kategori: Allmänt

Idag har jag rensat ogräs, vatt hos hästarna cóch varit i Älmhult.

Var Älmhultsdagaran i Älmhult. Mest barn/ungdomar eller fjortisar ute.
Vi skulle hämta ungarna.
Först åt vi på Sorello. Jag tog en fläskfilé planka. Det var fuskmos på.. Men det var gott ändå.
Sedan åkte vi till maxi och handlade.
Sen hämtade vi barnen. Blev lite stressigt för dom var inte klara vid tidpunkten vi bestämde. Jag skulle ju jobba, men vi han ändå. Med ganska god marginal innan jag skulle köra. Behövde inte stressa.

Nu jobbar jag.

Imorgon slaktas Agust och Beggalainen :-(
Hade faktiskt velat vara med och titta, men jag ska sova. Tänkte jag skulle vänja mig.

Sen på kvällen blir det kalas i Lönsboda för Nea fyller sju. Sen får jag dra till jobb igen. Ledig söndag. Känns skönt!

Maja har föresten fått sina tänder i ordning av Martina. Maja började ju kludda med munnen. Det fanns en hel del att åtgärda. Hoppas det hjälpte. Annars blir det tungeband bland annat!

Nu ska ja se på Ghostbusters. :-)




ocJust det. Det i torsdags blev inställt. Min vanliga otur. Får se fram emot måndag.


hej