TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Rosanna.......

Kategori: Allmänt

Idag var det en kvinna hemma o provred Rosanna.
Hon bestämde sig på plats.
Hon ville ha henne.
Kan inte hämtas förens i april men jag fick handpenning.

Känns väldigt vemodigt, men det är bättre att hon får komma nånstans där hon får komma ut.

Jag som aldrig skulle sälja henne....

Hon var himla trevlig alla fall, hon som ska köpa henne.
Såg ut att rida rätt bra också.

Så att så är läget. 

:*-(


Nu jobbar jag. Kikar på skidor. Många som åker ur.

Ha de gott.

Kommentarer

  • Gullan86 säger:

    Rosanna känns som Thengill för mig...ibland har jag funderat på att sälja men kommer alltid tillbaka till att han betyder allt för mig och jag skulle inte klara mig utan honom...aldrig..



    men skönt du fick som du ville nu och hon får komma ut mer.

    kram

    2010-03-03 | 02:06:19
    Bloggadress: http://gullan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här: