TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Back in progress

Kategori: Allmänt

Sådär ja.
Semester slut och man är åter till verkligheten igen!
Skönt det.
Min kropp blev allmänt alkoholiserad under semestern och en aningens massa skräp åkte ner i magsäcken med.
Detta resulterade i att min kropp som var på väg att bli vältränat havarerade totalt. Men va fasen. Jag har mått bra ändå, för det mesta. Förutom när jag skullat bada och vid lite andra tillfällen. Då har jag vatt rätt ledsen.
 
Jag har lyckats med att springa lite på semestern så kondisen har jag inte tappat helt även om det blev X antal kilon extra.
 
Men nu så i ett par veckor har jag kämpat på.
Till och med Jens. Nu får vi se hur länge han håller på denna gång. Nu ligger han och är sjuk. Blir lätt så då man kommer igång med träning igen.
 
Idag började jag dagen med drygt 5 km runda. Sen var jag nere på gymmet med Jenni. FÖrsta gånen på en månad skulle jag tro.
Har lagt upp ett träningsschema till mig själv nu som jag ska följa. Då tar bara gymmet ca 45 min.
Det är ett sk 3 split pass. Dvs, man tränar på gymmet 3 dagar i veckan då jag delat upp det så här: Dag 1: Rygg, biceps, mage. Dag 2: Ben, rumpa, lår. Dag 3: Axlar, bröst, triceps.
 
3 ggr på gymmet är lagom och på måndag börjar bootcampen igen. Så jag får planera in när jag ska va på gymmet.
 
Semestern var som sagt underbar. Vilket jag visste redan innan.
Vi har redan börjat planera för nästa års semester. Så underbart.
Då har vi vatt ihop 1,5 år!
 
Nehe. SKa ta ett ryck i huset nu. sen blir det handling och lite inlinesåkning igen. Går bättre och bättre och jag har vågat mig på småbackar ;-)
 
BJuder på en bild från Vimmerby som Fredrik Lager tagit. Lite halvnykter I guess hehe
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: