TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Benpass idag!

Kategori: Allmänt

Idag var det dags för benen att få sig en omgång!
 
Började dagen med att springa upp för den långa breda backen på Grisabanan 8 gånger.
Det känden riktigt bra och jag blev nog allt lite trött. Brukar mest bli det i huvudet annars.
 
Efter det och när jag var hemma så målade jag sängen en sista och tredje gång. Så nu är den sidan klar.
Finaly.
 
Sen vaknade Jens så då drog vi till gymmet och körde ett benpass. Eller jag gjorde det alla fall.
Var lite förvånad över mig själv. Orkade en hel del.
Provade på att lägga in nåt nytt. Frontsquats. Jag höll armarna i kors över stången och det kändes lite obekvämt men det får man väl försöka träna upp. Man kan hålla på annat sätt med så den vilar över bröstet typ.
Körde först utan vikter för att testa. Men 20 kilosstången var för enkel så jag la på 10 till. Blev lite krabbigare.
 
Har även kommit på att utfallspromenad eller vad man ska kalla det är jäkligt bra. Och det gör mindre ont på mig och jag fårmer träningsverk av det så det är perfekt!
Känns riktigt mycket i rumpan nån dag senare!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: